Gastblog

23 april 2018 - Bubali, Aruba

Door Kris en Monique

Rhiannon is hard aan het werk, vandaar dat wij een gastblog schrijven.
We hebben de afgelopen 2 weken veel meegemaakt hier op Aruba maar zullen jullie een lange versie besparen.
Bij aankomst op Aruba hebben we meteen Rhiannon haar auto gepimpt!!!
Door de mooie blauwe kleur viel die al op, maar met onze mooie Nederlandse spiegelhoezen maakt het de auto helemaal af!!
Niemand zal deze auto passeren zonder te lachen....... de Nederlandse spiegelhoezen zien er niet uit, maar Rhiannon laat ze braaf zitten (tot 27 april zegt ze).
Het valt hier op dat de meerderheid van de auto’s beschadigd zijn en dat er meer onderdelen vanaf zijn als dat er op zitten. Maar zolang het rijd is het prima en mag het!!
Op donderdag zijn we naar Alto Vista chapel gegaan om een geweldig, mooi filmpje te maken voor een (oud)-collega van ons, die vrijdag is getrouwd. Bij het maken van het filmpje hebben we bijna een Amerikaanse toerist onthoofd bij het ontkurken van de champagne. Deze kon er iets minder hard om lachen dan wij.
Op zondag om 07.00u stonden we fris en fruitig op de SEH om een rondleiding te krijgen. De SEH ziet er modern uit, andere afdelingen kunnen best nog een opknapbeurt gebruiken. Wat ons opviel was de vreemde kartonnen headblocks die ze hier gebruiken. Ze plakken ze met ducktape op het voorhoofd vast. Als je pech hebt en niet goed plakt worden je wenkbrauwen geharst als de headblocks af mogen 🤭!!
De stabiliteit hiervan is ook erg twijfelachtig, maar ach, je bent in Aruba!! Alles kan hier!!
We hebben ook samen wat activiteiten ondernomen met Rhiannon en haar gezellige en lieve collega’s.
We zijn met een Zattemaran (Catamaran) het water op gegaan. Dit is een boottocht van 2 uur met onbeperkt drank en hapjes en foute muziek. Lichtelijk aangeschoten en met 2 ‘gratis’ handdoeken verlieten we de gezellige Zattemaran!!
Het is hier een sport om zoveel mogelijk verschillende handdoeken te scoren zodat je later gratis op een strandbed van het hotel langs de beach kunt liggen.
Ook hebben we aan de boottocht een mooi I ❤️ Aruba t-shirt overgehouden!!
Daarna zijn we gaan ontnuchteren bij de Bugaloo, mooie tent, lekker aan het water. Daar hebben we nog deelgenomen aan een salsaworkshop. Hele leuke ervaring en we kregen er soepele heupjes van 😉!!
Uiteraard hebben zijn we ook naar de hooiberg geweest en hebben we deze beklommen. Eenmaal boven hebben we geproost met onze echte champagne (feestbubbels zonder alcohol 🤪🤪)
Je hebt daar echt een mooi zicht over heel Aruba en het is echt de moeite waard om deze klim te doen.
Rhiannon is een echte reisleidster en heeft ons alle highlights en lekkere restaurants van Aruba laten zien en proeven.
De info die ze ons gaf probeerden we allemaal op te nemen maar geregeld heeft ze het moeten herhalen want we luisterden niet altijd even goed 🙃
Het was een geweldige ervaring en een super vakantie.
Rhiannon bedankt voor alle goede zorgen, rondleiden en vertier!!
Wie weet komen we hier nog eens terug voor vakantie of om te gaan werken.........?????

De groeten van Kris en Monique
Mede mogelijk gemaakt door Rhiannon 😄